Tack!

Publicerat: 2009-05-17 Kl: 11:46:47 | I kategori: Recept


Tack så hemskt mycket för alla gratulationer på min födelsedag och till alla som varit här och fira mig! I onsdags var mamma pappa och systrar här på middag och igår var släkten här för att fira mig! Fick massor av mina presenter!
Tack för det! Igår bjöds dte på Tårtfika! Alla kanske inte vet men jag är lite pysslig av mig och har fastnat lite för tårtbak! Kan sitta länge och bara titta på bilder och läsa om tårtor, tips och trix och inspiration osv.


Här är min födelsedagstårta!

Hemmagjord Tårtbottnen
Chokladkräm
Hallon och Vaniljgrädde

Spacklad med grädde
Täckt och dekorerad i marsipan
Egengjord Kristyr



Rosorna är gjorda för hand!

Fin va!?!


Karaffen och muggarna fick jag av min syster (fick även 2 st brickor till i samma motiv)

Kläder, smycken, väska,
presentkort, mixer från OBH Nordica (grön såklart),
blommor
och en stor Krukväxt var andra saker jag fick!




Kommentarer
Postat av: Sanna

jättefin tårta Mickan. Önskar jag kunde vara lite pysslig och duktig på att baka :)

kram

2009-05-17 @ 14:56:00
URL: http://sannaapannaa.blogg.se/
Postat av: Kevins mamma Mia

ahhh ja tror jag blir galen! jag har gått å suktat på den där kanna å glasen!

Älskar doM!:)



Du gör alltid så fint!:)

Nu blev jag sugen på tårta:P

2009-05-17 @ 16:02:03
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Farmor Karin

Oh, vilken fin tårta och tjusig ros. Önskar man varit med. GRATTIS Mickan till de 22 åren(lite i efterhand)Roligt att du var med nöjd med dina presenter. Hoppas det går bra i veckan som kommer,du får hojta till om det är något. Kram från Karin

2009-05-17 @ 23:28:15
Postat av: Elin

Grattis i efterskott! :D Vilken härlig tårta du gjort!

Hoppas ni har det bra!

Kram / Elin

2009-05-17 @ 23:50:39
Postat av: Mikaela

Oj, vad duktig du är! Jättefin tårta! Hur har du lärt dig att göra rosor?

2009-05-21 @ 08:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0