Tack!

Publicerat: 2009-01-25 Kl: 10:12:37 | I kategori: Allmänt


Tack för alla kommentarer angående mina kramper i vaden (läs här) och alla fina kommentarer angående min jobbiga dagislämning när Noel blev så ledsen! (Läs här) Det har blivit bättre nu! Han är inte alls lika förtvivlad även om han gråter till precis när vi ska säga hejdå! Jag blir verkligen jätteglad för alla kommentarer jag får! Är väldigt dåålig på att svara på dem men jag ska bli bättre!

Om det är någon som undrar något eller har en fråga får ni jättegärna skriva en kommentar under detta inlägg så ska jag svara på dem!

Kommentarer
Postat av: Elin, Texas, Callie

Vad du är duktig!! Bakar bullar och håller igång! Låter så himla mysigt! :D

Inge kul med ryggont dock!

Hoppas ni haft en trevlig helg du och Noel!

Kram / elin o co

2009-01-25 @ 16:50:38
URL: http://www.waytogo-texas.com
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vad skoj det var & få se er igår =) Vilken fin mage du har fått. Du har en utmärkelse i min blogg =)

2009-01-26 @ 12:47:51
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja jag har ju inte så varje dag utan får det bara om jag går väldigt fort länge och om jag bär tunga saker flera ggr per dag. Annars mår jag prima.

E ju van att leva som vanligt och inte ta det lugnt:-)

Jag ska jobba fram till 2 veckor innan beräknad förlossning. Du då?

Måste varva ner innan o förbereda mig. Hann inte det förra ggn.

Tack för gratulationen.



Kram på er

2009-01-27 @ 08:57:28
URL: http://www.tessliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0