Tisdag.

Publicerat: 2013-04-09 Kl: 14:40:00 | I kategori: Allmänt


 
 
Så var det tisdag igen. Imorse så lämnade jag Noel och Levi på förskolan. Efter det åkte jag och Milo och gjorde lite ärenden. Tyvärr så hann vi inte med allt som vi ville göra och jag hoppas att jag hinner det senare i veckan. Imorgon får vi finbesök så då går det inte :)

När vi kom hem därifrån så kom min lillasyster Erica hem till oss. Hon ville prova ut kläder inför lördagens dop då vår andra syster Maddis bebis ska döpas. Jag är dessutom fadder till honom. Har glömt att skriva det kom jag på. Lilla Oscar föddes den 14 januari 2013 och är hela 5 veckor äldre än Milo. Han är en aktiv liten bebis som verkligen vill hänga med i svängarna.
 

Oscar


När vi hämtat Noel och Levi så är det dags att packa väskan och åka till simskolan. Måste säga att det är så roligt att grabbarna går på simskola. De lär sig otroligt mycket och har dessutom roligt när vi är där.
 
 
 

Mamma Mickan och Milo
 
 

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

Åh så små och söta kusiner. Ska bli kul se småttingarna på lördag. Stor kram

2013-04-09 @ 19:02:09
Postat av: Maggan

Så många fina bilder jag har fått se. På alla dom härliga pojkarna. Kram farmor

2013-04-12 @ 13:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0