Sommarklänning!

Publicerat: 2012-05-18 Kl: 18:08:06 | I kategori: Allmänt


Ja det här med klänningar har ju inte riktigt varit min grej men nu sen jag gick ner i vikt har jag insett att även jag passar i klänningar precis som alla andra! :) Känns i alla fall otroligt roligt att få ha lite somriga klänningar i garderoben. Efter Thailand så har jag använt mina klänningar flitigt och jag älskar de!!

Imorgon ska vi iväg på dop till min kusins dotter och vad passar inte bättre än att faktiskt köpa den där klänningen som jag tittat länge på! En klänning från märket Rut mfl.


visst är den vacker!! :) Ska bara klura ut vad jag ska ha för skor! :)

Kommer ett inlägg till i kväll med bilder ifrån vår lediga dag! Med allt ifrån disco till familjlek o lekparken! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0