Sommarfeeling!!

Publicerat: 2012-05-20 Kl: 18:23:46 | I kategori: Våra Äventyr!


Åh en underbar solig dag!! Lite fix på tomten. Har varit på Rusta och handlat lite nödvändigheter! Efter det kom Linda, Farzad och Meja på besök!! :) alltid lika kul att få sitta ute i solen, fika och prata med goda vänner!

Noel, Levi och Meja lekte tillsammans med grannbarnen hela dagen! Så skönt när alla barnen leker tillsammans utomhus sånna här underbara dagar!!

Läääängtar till sommaren och semester!! 7 veckor kvar till semestern nu! <3

I brist på bilder från dagen så kommer lite bilder på mig i min underbara klänning. Märks kanske att jag älskar min nya klänning!! ;) och de underbara tårtorna som vi fick på dopet!! Bra jobbat Malin!! :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/355429/images/2012/pic_203379108.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0