Grattis syster!!

Publicerat: 2012-05-23 Kl: 21:17:14 | I kategori: Våra Äventyr!


Igår i alla fall så fyllde min lillasyster 14 år!! Vi var där och firade henne!! Underbart!! Tror hon blev lite nöjd över sin present!! ;)

Så härligt med detta sommarväder som dragit in! Sol och värme har jag saknat sedan Thailand i mars! :) fick mer smak av det nämligen! Var inte alls kul att komma hem till snöstorm.

Idag har vi varit ute och lekt med barnen hela eftermiddagen fram till middagen och sen bar det iväg för träning för min del! 45 min löpning på bandet blev det idag! Kände mig så stark i kroppen idag. Sen blev det 45 min styrka i gymmet! Nu däremot är jag helt slut!

Grattis Erica än en gång på 14-årsdagen (igår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0