Min viktresa!

Publicerat: 2012-03-15 Kl: 11:53:39 | I kategori: Resa 2012 Thailand


För er som inte vet så har jag inför resan till Thailand lyckats gå ner 10 kg! Det var mitt mål att gå ner så mycket innan resan. Sen när jag kommer hem så har jag ytterligare kilon som jag vill gå ner. Jag har inte  kört med några dieter utan ätit det jag vill fast mindre mändger men desto mer träning. Har tränat mellan 5-6 gånger i veckan på SATS. Mestadels löpning och CykelPulse men även gymträning. Trivs otroligt bra i min nya kropp men vet att den kan bli bättre. Mår mycket bättre gör jag också och är mycket piggare och gladare!

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Heej! Hoppas ni njuter riktigt ordentligt på er semester, ser helt underbart ut iallafall!!

Va duktig du är som gått ner så mycket!! Stark du är <3

Ses när du är hemma sen

Kram kram

2012-03-15 @ 19:44:49
URL: http://mammatillludwig.blogspot.com
Postat av: Karin Bagge

Hej! Jättestarkt Mickan att ha jobbat bort alla dessa kilon, det är minsann inte så lätt. Sedan gäller det förstås att hålla nivån vidare. Bra att äta vanligt och gå in för att röra på sig, det enda sunda. Ni är jätteduktiga båda med allt motionerande.

Jag har ej hört något på ett par dagar, hoppas det är väl med er. Kramar till er alla från oss genom Karin

2012-03-18 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0