Fest

Publicerat: 2012-03-25 Kl: 19:32:23 | I kategori: Allmänt


Igår var det dubbelt upp med festligheter! Först hem till lillasyster som fyllt 23 år medan vi varit i Thailand! Vi bjöds på ett smörgåsbord av efterrätter som macarones, pannacotta, chokladmousse och bullar!!

Direkt därifrån åkte jag hem till en kollega där vi skulle träffas och fira av Råbäcken och att vi nu fått ett datum då vi flyttar in i nya lokaler! God mat och underbart sällskap! Var så underbart att få träffa mina kollegor igen!

Dagen/kvällen till ära så firade jag med att klä mig i min nya underbara långklänning från Thailand! :)


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Gud vilken snygg klänning :) Jag är på jakt efter klänningar/sommarplagg och den där föll jag för :) Var har du hittat den? :D

2012-05-29 @ 21:23:58
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0