Dop för underbara Mollie.

Publicerat: 2012-06-03 Kl: 22:18:08 | I kategori: Våra Äventyr!


Den här helgen har vi haft fullt upp. I fredags var jag och barnen på IKEA. Blev middag där och vi köpte lite saker till barnens rum och ramar till våra nya planscher från AnnaForm. Kommer ett separat inlägg om det.

I lördags var det dags för dop igen! :) tredje dopet på 2-3 månader. Många bebisar såhär på vårkanten. Det gillar vi :) i lördags var det dags igen och den här gången var det underbara Mollie som döptes. Levi pratade som tidigare igenom hela dopet. En gång så sa jag till honom att nu måste han lyssna på prästen och gissa vad jag fick för svar?! Jo att det där är ingen präst! Jag och Michelle höll på att dö av skratt av det svaret. Ja minsann min 3-åring tycks veta bättre!

Dopet var otroligt avslappnat och den såkallade prästen var en riktigt skön präst. Sen efteråt blev det god mat och goda tårtor. I lokalen fanns ett stort lekrum där alla barnen lekte. I gåva fick Mollie en plansch från AnnaForm och en plocklåda.

Tack underbara Tess med familj för ett fint dop!


Michelle tillsammans med Mio och Levi


Tess med sin underbara familj och gudmor


Underbart goda tårtor.

 


Levi och hans bästa kompis Mio- Kakmonster


Riktiga busfrön!

 


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Så fina bilder :) Mysigt med dop!

2012-06-04 @ 08:11:36
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0