Lugn och harmonisk!

Publicerat: 2012-01-12 Kl: 16:16:42 | I kategori: Allmänt


Det är precis så jag känner mig just nu! Vet inte om det beror på den ändrade kosten och träningen. Försöker komma iväg och träna 5-6 gånger i veckan. Blandat med cykel pass och gym. Eller om jag just nu är inne i en fas där jag njuter otroligt mycket av där jag är i livet just nu. Båda privat och jobb! :)

Barnen verkar också ovanligt lugna och harmoniska. Tror det kan ha och göra med att både jag och Jonas inte är stressade utan verkligen tar oss tid med barnen. Njuter av tillvaron!

Igår när jag kom hem från träningen ville Levi bada och Noel ville leka på sitt rum med sitt Star Wars lego! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0