Hockey proffs nästa!

Publicerat: 2012-01-14 Kl: 20:47:20 | I kategori: Allmänt


Idag var jag iväg och träna på morgonen! När jag kom hem var det Jonas tur att träna. Noel var iväg på invigningen av nya biblioteket. Levi byggde pärlplattor tills vi blev klara. För efter lunchen åkte vi ner till ishallen!

Hämtade upp Noel innan vi åkte ner till ishallen. Mötte upp Michelle, Tess och Micke och alla barnen! :)

Så duktiga våra barn på att åka skridskor. Då Tess snart ska föda barn så hjälpte jag Colin på isen! Nattis var ju en naturbegåvning!! :) Levi, Noel och Mio kör på riktigt bra nu! De satsar ju på att bli hockeyproffs!!!

Noel och Nattis skjutsade varandra på en kona! :)

Tack för en underbar dag!! :)


Kommentarer
Postat av: Margareta o Arne

Hej pojkar vad ni är duktiga att åka skridskor. Maggan o Arne var förbi hallen en helg. Men då var ni inte där. Ring innan ni åker nästa gång så kommer vi förbi. Kram till Väsbys härliga grabbar.

Maggan O Arne

2012-01-15 @ 11:01:58
Postat av: Emmelie

Försöker komma igång på riktigt med träningen. Men jag märker att tiden med småbarn är inte riktigt som innan. Det är svårt att hitta tid till både mig och Eric så vi kan träna. Tänkte försöka komma igång dagtid också, så Philip kan vara en stund på minisats. Fast alla roliga pass är ju på kvällarna. Kul att du också tränar, läste att du brukar cykla. Vi kanske ses på något spinningpass där nere då;-)

2012-01-16 @ 10:18:20
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0