Mammabloggkryssningen 2012- Fotoresultat

Publicerat: 2012-08-31 Kl: 16:34:22 | I kategori: Allmänt


Halloj!

Har ännu inte hunnit med att blogga ordentligt om kryssningen. Men jag är på gpng. Har varit fullt upp med jobb och sjuka barn den här veckan så det har inte funnits tid.

Igår fick jag mail med resultatet från plåtningen från mammabloggkryssningen tillsammans med den fantastiska fotografen Karina Ljungdahl. Innan så blev jag sminkad av Natacha Green som är en otroligt duktig make-up artist. Mer om det senare.

Då jag ska iväg även den här helgen så blir det en kort bloggning men vill samtidigt ge er en smygtitt på ett av de fina fotona.

This is me!

Kommentarer
Postat av: Margareta o Arne

Vilken fotomodell!!

2012-09-24 @ 09:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0