Rivstartar veckan med...

Publicerat: 2011-11-08 Kl: 23:47:40 | I kategori: Allmänt


...EN VINST!!!

Japp jag har äntligen vunnit en tävling!!! Nämligen i underbara mammajossans blogg! :) Jag har vunnit en namnplansch får Annaform! Åh längtar sååå mycket tills den kommer! Passa på att beställa en plansch till era barn med! Gå in på Annaform.se


Så här såg det ut på Jossans blogg igår



Resten av veckan har rivstartat den med.
Låååång måndag med möten och träning. Tisdag flög fram den med och avslutades med en scrapbooking kurs!!! I love!!! Det är någonting som verkligen får mig att varva ner och koppla av när det blir för mycket helt enkelt! Jag går Scraphurser hos Scrapgalen.se Är du intresserad så kontakta mig via bloggen eller Maila direkt på Scrapgalens hemsida.


Mitt senaste alster från scrap-kursen!




Levi klättrar i trädet i Frösakull, Halmstad sommaren 2011



Imorgon väntar en lugnare dag!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken jättefin layout!!

Var det mönstrade papper 3 och 4 ?

2011-11-09 @ 19:45:36
Postat av: Karin B

Oj vilken fin sida med Levi, imponerande. Kram Karin B

2011-11-10 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0