Den heliga fredagen!

Publicerat: 2011-11-04 Kl: 20:08:04 | I kategori: Tips!



Äntligen helg igen!
Denna vecka har många varit lediga då det varit höslov hela veckan. Vi har jobbat på som vanligt och barnen har varit på förskolan. Fredagar är heliga i den här familjen. Lördagar har vi sällan planerade utan dessa kan innehålla allt möjligt, middagsbjudningar och annat sånt! Det är extra mys på hög nivå och vi vårdar fredasgkvällen väl inom familjen! Idag bjöds det på en favorit i repris nämligen hemlagade köttbullar, hemlagad potatismos och hemlagad gräddsås till det! Som grädde på moset även hemlagad lingonsylt (dock inte av mig utan av min underbara mormor)

Barnen hade önskat glass till fredagsmys och självklart fixade vi det! Barnen hoppar i sina nya lekdressar från Vossatassar. Glass i stora lass. Nu är det läggning av barnen som gäller. Imorgon väntar det massor av skoj för hela familjen. Noel ska iväg på egna äventyr med farmor och ska stanna där i helgen. Jag själv ska träffa mina underbara barndomsvänner imorgon kväll! :)

Hur har ni andra det med fredagar? Är det er heliga helgdag eller är det lördagen eller kanske söndagen? Berätta gärna vad ni gör?

Kommentarer
Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova ★

Fredagar är helt klart bäst :)

2011-11-08 @ 15:48:26
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0