Träning och SPA-behandling

Publicerat: 2011-06-29 Kl: 23:14:01 | I kategori: Allmänt


Imorse var det en liten 2-åring som tänkte att det är morgon kl 05. Det kunde väl jag inte riktigt hålla med om, men pigg var han och ville leka. Han la sig ändå till rätta i vår säng och tog pappas telefon och började spela SoundTouch-appen på hans Iphone. Så söt! Jag tänkte steget längre och satte igång Pippi på de sju haven för jag ville minsann sova och Levi blev överlycklig. Han somnade om ,tillslut, inne hos oss vilket han behövde.

Skönt att vakna upp vid 9-tiden istället! :) Jonas valde att ta en ledig dag tillsammans med familjen!!! Det gillas mycket. Känns konstigt att inte ha semester tillsammans men snart så har vi 2 veckor! :) Vid lunchtid åkte jag och Noel och träna. Äntligen! Noel var själv på MiniSats men han var nöjd ändå. Han hade tränat så mycket sa han!!! Söta! Själv körde jag slut på mig och kände mig riktigt nöjd med träningen!


När vi kom hem skulle Jonas iväg på ett möte. Han och Levi hade myst hemma i solen. Men när vi kom tillbaka så låg Levi och sov. Idag hade jag även tid för min SPA-behandling för att jag tränat minst 10ggr på gympan som vi har i förmån på jobbet. Vilket resulterade i en Ansiktsbehandling hos vår otroligt duktiga friskvårdspedagog med otroligt lyxiga produkter från Kerstin Florian som bland annat finns på Sturebadet.



Otroligt lyxigt var det! :)


Imorgon är det en ny dag och Jonas är tillbaka på jobbet. Jag och barnen har lite ärenden att fixa med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0