UnderBARA barn och Kryssning!!

Publicerat: 2011-08-26 Kl: 21:59:11 | I kategori: Mammabloggkryssningen 2011


Efter denna svåra dag har jag haft svårt att finna motivationen och inspirationen till helgens resa! Tuff dag med många känslor! Hoppas på att lite sömn ska hjälpa till att finna lite glädje i vardagen och att livet går vidare!



Det finns ju lite som sagt att se fram emot här i höst! Imorgon 27-28 augusti är det ju dags för mammabloggkryssningen som jag så länge sett fram emot!!! Det gör jag fortfarande! bara lite svårt att se det idag! Men vad vi kommer att ha roligt! Det kan jag nästan garantera! Jossan och jag beger oss in mot stan redan vid lunchtid! Känner verkligen att jag behöver det här! Åh så underbart det kommer att bli!



I oktober är det sen dags för UnderBARA Barn mässan i Älvsjö! Närmare bestämt den 14-16 oktober. Jag som varit där de senaste 3 åren kommer självklart att besöka mässan öven i år! Massor av utställare i år! Nya som "gamla"
Kika även in här Jag kommer! Självklart kommer väl du också!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Absolut blir de underbara barn i år också :) nu vågar jag köpa mer en vad jag gjorde när han låg i magen : )

Kraam

2011-08-27 @ 07:38:32
URL: http://Mammatillludwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0