Lyckligare än på länge!

Publicerat: 2011-08-31 Kl: 20:55:47 | I kategori: Allmänt


Jag är lyckligare än på länge!

Lever verkligen med på glädjen och lyckan i hjärtat från vår underbara mammabloggkryssning. Känns hur bra som helst. Känns som jag riktigt vaknat upp ur en lång dvala och äntligen riktigt kan njuta utav livet. Det har jag kunnat innan också. men jag har länge kännt mig trött och lite ängslig. Känns som jag fått tillbaka den Mickan jag borde vara. Lika glad och sprallig som bara jag kan vara. Är så lycklig för det! Ni anar inte vad detta betyder för mig!!!


Imorgon kväll har vi födelsedagsfest på jobbet. Jag kommer att få träffa både nya, nuvarande och föredetta kollegor! Kommer bli såå roligt och jag längtar verkligen så mycket! Det känns som om jag lärt mig att verkligen uppskatta och glädjas över personer i min närhet och omgivning på ett nytt sätt!


Min familj betyder allt för mig! Jag skulle kunna göra vad som helst för min underbara familj! Min älskade Jonas är så otroligt underbar och ställer upp i vått och torrt. Finns där när man behöver honom som mest och verkligen älskar mig för den jag är. Tack för att du stått ut med mig i denna dvala och bubbla jag befunnit mig i! Älskar dig!!!


Mina två underbara barn Noel och Levi älskar jag så mycket att jag inte vet hur jag ska förklara. De är en del av mig! Och jag ser mig själv i deras glädje! Vill göra allt för att de ska må så bra som möjligt och finns där för dem när helst de behöver! Det finns inget som går att beskriva med ord hur mycket jag älskar dessa två underbara busungar!

Jag vill med detta sprida min lycka och min glädje till alla som helst behöver de! <3


Kommentarer
Postat av: Josephine- Mamma till Elika & Nick

Åh vännen!!! Vad härligt att du känner sån glädje & är så lycklig!! Det ska du vara med dina underbara familj <3 Kramar

2011-08-31 @ 21:53:20
URL: http://www.mammajossan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0