Barntavlor.se

Publicerat: 2011-08-31 Kl: 22:12:30 | I kategori: Allmänt


Jag vann ju en tävling som sponrades av barntavlor.se Nu tänkte jag visa exakt vilken tavla som jag vann!

Året runt med ugglan

Året runt med ugglan heter den otroligt fina tavlan i vit ram som jag vann. Den här tavlan är en kalendertavla med alla årets månader i bilder med inspiration fårn ugglor. Den här tavlan kommer att göra sig otroligt fin i levis rum som redan går i turkost. Dessutom har han ett påslakanset ifrån jotex.se med ugglemotiv.

Tack så otroligt mycket barntavlor. se för denna fantastiska tavla!

Det kommer att komma en bild på när tavlan sitter uppe på väggen!

 


Kommentarer
Postat av: Fnulan

LYCKLIGA DU!!!!!

2011-09-01 @ 13:46:19
URL: http://fnulan.se
Postat av: Sofia - Hildas Hem

Hej!



Så kul att du vann tavlan! Det ska bli roligt att se hur den blir på väggen.



Jag önskar dig en fin dag!

Sofia

barntavlor.se

2011-09-05 @ 09:02:57
URL: http://www.hildashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0