Nu är det dags!

Publicerat: 2010-09-07 Kl: 21:01:35 | I kategori: Allmänt


Den här bloggen kommer att bli lösenordsskyddad! Jag vill skriva blogg för att jag vill kunna skiva av mig. Men jag känner att jag inte riktigt kan de pga flera privata skäl som jag inte vill gå in på. Så nu väljer jag att lösenordsskydda bloggen så att jag kan skriva om precis vad jag känner och vill. För jag älskar mitt lyckliga familjeliv och vill gärna dela med mig av vår vardag men den här gången i begränsad skara!

Tack för mig för den här gången!

Kommentarer
Postat av: ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★

Tråkigt med lösenords skyddat, men jag förstår dig! =) Ibland vill man bara skriva för sig själv o sina vänner! Hoppas allt är bra med er. Kram

2010-09-10 @ 08:16:24
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0