Long time ago...

Publicerat: 2010-05-25 Kl: 22:20:09 | I kategori: Allmänt


Dagarna som gått har flytit på! Vi har haft massa roligt för oss, bra väder och ingen tid för bloggen! Skönt enligt mig då det känns så stor press på att man måste blogga hela tiden och det ska uppdateras en massa. Så i den här bloggen kommer det att uppdateras när tid och lust finns! Tänkte bara så ni vet ni trogna läsare som kikar in varje dag!

Mycket på gång närmaste tiden som kommer! Utlandsresa, konferens med nya jobbet, kolmården med underbara vänner, midsommarfirande och annat kul! Barnen njuter av det soliga vädret och vi är ute hela dagarna. Efter min födelsedag i torsdags åkte vi upp till landet i sala där vi hade fantastiska dagar. Kom hem till underbart väder. Köpt utemöbler, både till oss och till barnen. Till barnen fyndade vi bordet med parasollet på fyndavdelningen på rusta för 100kr! Snacka om fynd! I fredags fyllde barnens farfar år  Stort Grattis!! Vi var där på middag. Jag fick mig ett besök ho frisören innan och blev nöjd med färgen men tyvärr inte med frisyren men men. I lördags var det konfirmation och sedan födelsedagskalas. Min lillasyster fyllde hela 12 år!!! Firade hela långa dagen! I söndags fick vi besök av riktigt goda vänner!!! Tack för en underbar fika och pratstund! Tack moster för dom underbara rabarbern vi fick som vi gjorde underbar paj på!

Noel hade cykellopp på förskolan igår. Vi var där hela familjen och tittade på alla duktiga barn och speciellt vår lilla cyklist Noel. Han fick ett cykelkörkort för sin prestation! Självklart var han superduktig! På kvällen blev det mer firande av lillasyster med god mat.






Idag har jag fått mig en riktigt härlig dag utan barnen!
Lämnade Noel på förskolan och Levi hos farfar.
Själv åkte jag och fick en underbar nagelbehandling i form av akrylnaglar!
Stort tack Jasmine!!!
Noel blev hämtad av mormor
Dom åt glass i centrum och åkte sedan hem och lekte.
Levi har haft kul med farfar hela dagen. Stannade kvar där och fikade tillsammans med svärfar!

Tack för en toppendag allihopa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0