Kitchen Stuff

Publicerat: 2010-05-11 Kl: 00:36:44 | I kategori: Hem och Inredning


Måndag och ny vecka, en kort vecka blir de för oss. På torsdag är förskolan ständg och Noel får vara hemma. Perfekt då det är min födelsedag och vi får gäster =) På fredag åker  vi ut till landet och stannar där hela helgen. Ska bli så skönt! Idag var det i alla fall förskola för Noels del. Han var glad över att få komma dit. Dom har alltid sångsamling på måndagar och dte gillar Noel. Jag har stannat kvar några måndagar medan dom haft sångsamling och kikat in. Noel hänger med bra och är med i alla rörelser. Så söt!

Levi och jag åkte ner till centrum för att vänta på min farmor. Levi fick leka i lekrutan och gå runt på "torget" i centrum. När han vill gå fort så tar han jättelånga steg och dte ser ju bara för roligt ut! När farmor kom gick vi och handlade födelsedags present till mig! Tack snälla underbara farmor. Vi ses på torsdag, undra vad de blev i paketet! hihi! Kikade runt i centrum innan vi åkte och åt lunch i Infra City med Tess och Michelle och grabbarna. kikade in i lite affärer och begav oss sedan till Barkarby för att gå in i den nyöppnade heminredningsbutiken Chilli. Heeelt underbar! Köpte med mig en helt underbar mysig filt därifrån! Tess gjorde de med! Köpte även ett förkläde som just nu hänger på min Kitchen-krok i köket! Tack för en toppendag tjejer!

Jonas hämtade Noel från förskolan idag. Vi åkte till polisen för att göra pass inför våran resa i början på juni. Det gick jättebra. Levi behövdes bara 2 försök för att få till en bra bild. Noel behövde vi några fler försök, för att inte tala om mitt passkort. Tyckte inte att den sista bilden blev bra heller. Kände stressen  bakom mig och det började bli mycket folk. Jaja dom enda som ska se passet är ju dom ssom jobbar i passkontrollen. Innan vi åkte hem blev de en snabb visit på Ikea och sedan Bauhaus där vi köpte taklister. Köket är så himla fint nu. Taklisterna sitter uppe. Sista biten av väggen är målad och handdukskroken hänger uppe, mycket smådetaljer som ska upp.

Noel ville inte somna ikväll. Tillslut blev de bara för mycket så jag sa med bestämd röst
-Noel du måste sova nu!!!, då han svarar:
-Mamma , inte Noel kan blunda!
haha söta unge alltså. Levi somnade ovaggad som vanligt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0