23 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerat: 2010-05-14 Kl: 15:25:54 | I kategori: Allmänt


För 23 år sedan föddes jag kl 02.02.
Bråttom hade jag!
Min mamma hade tid för plannerat snitt kl 9.00 samma dag
men vattnet gick tidgare och ut kom lilla jag till världen.

3395 g och 47 cm lång.

Igår hade jag en helt underbar dag. Vaknade av frukost på sängen och att Noel sjöng "ja må veva, ja må veva" Upp och göra iordning inför att gästerna skulle komma. Vid 10.30 säger Jonas att vi måste iväg. Vi hade en tid att passa kl 11. Efter att vi åkt runt i cirklar och vänt och haft oss. Mycket spekulationer hade jag då vi kom till Barkarby! till slut stannade vi på Elgiganten och jag fick bestämma vilken *pip* jag ville ha!!! Tårarna rann för att jag blöev så glad, lycklig och totalt överraskad.

Väl hemma fick vi bråttom. Bullar skulle bakas och paj skulle göras. Tur jag gjorde tårtan kvällen innan. Bullarna åkte in i ugnen precis när gästerna kom. Noel hjälpte såklart till! Tack alla ni som kom och firade min dag! Fikat gick åt och  Stort Tack för alla underbara presenter  jag fick! Tack för alla grattis-SMS jag fick under dagen också!

På kvällen åkte vi ut till landet där pappa, Erica, Maddis och Adam var. Fick presenter!!! Tyvärr blev väl inte kvällen som jag tänkt mig. Levi skrek och skrek för han var såååå trött och Noel ville inte somna. Jag som sagt att Levi bllivit så nöjd, fick "äta" upp det på min egen födelsedag. Han skrek sig tillssist till sömns efter alla möjliga försök...!
Idag är en bättre dag för idag ska jag få min födelsedags middag! Så jag längtar till kvällen!



Kommentarer
Postat av: sanna

Grattis i efterskott! =D

2010-05-15 @ 09:46:45
URL: http://sanini.blogg.se/
Postat av: Lena

Grattis i efterskott! Hoppas din dag var bra :)

2010-05-15 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0