Vila i frid!

Publicerat: 2010-03-11 Kl: 19:34:53 | I kategori: Allmänt




Idag efter att jag och Levi lämnade Noel på förskolan så åkte vi hemåt. Tess och Colin följde med hem till oss. Inte långt efter att vi kommit hem så ringde min farmor med en dålig nyhet. Mina kusiners mormor har tagit sitt sista andetag. Hon var fullt frisk men fick en hjärnblödning och somnade in. Allting hade gått väldigt snabbt och det gick inte att rädda henne. Farmor grät medan hon berättade. (Jag delar samma farmor med mina kusiner.) Fick tårar i ögonen och när vi la på så brast de. Hur kan något sånt få hända, en frisk och glad människa som hade flera år kvar att leva. Fick stora kramar av Tess. Skönt att slippa vara själv när man får ett sånt besked. Hela dagen har jag gått och tänkt på vad som hänt. Så i eftermiddag när vi hämtat Noel från förskolan. Han var hängig och trött, febrig och hade inte sovit på vilan idag. Jonas gick och la Noel och somnade själv också en stund. Levi somnade också. Då passade jag på att ringa och prata med mamma och pappa och ringde även min kusin. Vi pratade länge och hon kom över en stund. Min andra kusin kom också över med sin pojkvän och vi pratade om allt som hänt. Sorg är jobbigt att bearbeta och tungt. Jag tror att dom tyckte det var väldigt skönt att bara komma bort hemifrån en stund där sorgen just nu är som störst!

Vi tänker på er allihopa och finns här för alla!


Vila i frid!



Kommentarer
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

Ja beklagar verkligen. :/ Önskar jag kunde göra något skönt att du har vänner å släkt omkring dig.

Åh nej:/ har Noel oxå blivigt sjuk:/ FÖrlåt om de var vi som smittade er. Inte alls meningen, jag är ledsen för de:( Kramar till er alla.

2010-03-11 @ 19:43:07
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0