Tisdag.

Publicerat: 2010-03-16 Kl: 08:55:04 | I kategori: Allmänt


Idag är det tisdag och Jonas är tillbaka på jobbet. Noel är feberfri så vi hoppas han är pigg och kry till förskolan imorgon annars får de bli en vilodag hemma till. Levi är gnällig och har nog inte riktigt sovit klart så han ligger i sin säng och myser. Idag är en sån dag när jag känner att jag har massor att göra. Saker som jag annars skjutit upp som jag borde ta tag i. Pappersarbete och sånt. Få ordning på lite annat här hemma. Efter Lunch har jag nog tänkt en promenad i det fina vädret. Hoppas barnen också är pigga på de. Vi behöver komma ut!


Glöm inte att kika in och läsa inläggen nedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0