Kolmården

Publicerat: 2010-03-20 Kl: 12:41:55 | I kategori: Våra Äventyr!


Nu sitter vi i bilen. Sitter och bloggar med min lilla dator. Hoppas kunna ge er underbara läsare en lite uppdatering om vad vi ska hitta på för skoj i helgen. Vi är nämligen på väg ner till Kolmården för att fira min farmor  som fyller 70 år den 23 mars. Så det blir hela min familj och mina kusiner och självklart min farmor och hennes sambo. Vi kommer att bo på Vildmarkshotellet och schemat för helgen har jag ingen aning om. Men gissar att min farbror har nåot planerat!

Både Noel och Levi har sovit i bilen. Levi sover fortfarande och Noel vaknade nyss. Ser verkligen fram emot den här helgen och även nästa helg när lilla Levi fyller 1 år. Igår hick han 10-talet steg igen så nu är dte verkligen pågång. Han ska bara förstå att det är roligare att gå. För än så länge går de ju snabbare för honom att krypa ochh ska han hinna följa efter Noel behöver han vara snabb!

Nej nu är det fika i bilen som gäller mums!














Kommentarer
Postat av: Josephine- Mamma till Elika & Nick

Hoppas att ni får en helmysig helg!!! Kramar

2010-03-20 @ 13:24:45
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0