Feber

Publicerat: 2010-03-11 Kl: 22:28:10 | I kategori: Noel


Som jag skrev tidigare så har Noel feber. Hämtade honom från förskolan efter en dag hemma hos oss med Tess och Colin och Michelle och Mio. Tack för en toppendag! Noel såg hängig ut när jag hämtade honom och jag frågade om han varit de under dagen. Det hade han inte och inte sovit heller. Så till en början trodde jag att han bara var trött. Tog tempen hemma och den visade på 38 grader. Just nu sitter Noel bredvid mig i soffan och tittar på Byggare Bob eller "Bob Bob" som han säger. Han somnade vid 19 men vaknade igen. Tempen är nu uppe i nästan 39 grader.

Så imorgon blir vi hemma. Hade tänkt gå ner till öppna förskolan men de blir tyvärr inget med de nu när Noel är sjuk.

Imorgon så ska jag blogga lite om helgen som vi spenderade på Junibacken och Skansen. Sen tänkte jag blogga om lite väggord. Nu har vi satt upp ett fint och tänkvärt väggord i köket som jag gärna vill visa. Fortsätt att lägga in beställningar.

"ett fyra en" -Noel räknar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är så nyfiken på vad ni tar för era väggord? :)

2010-03-11 @ 23:45:44
URL: http://sandr0o.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0