En lycklig dag!

Publicerat: 2010-03-16 Kl: 23:02:42 | I kategori: Vardag


Dagen blev inte riktigt som jag planerat. Hade ju tänkt att ta med barnen ut efter lunchen men eftersom Noel fått tillbaka sin feber så hoppade vi över den idéen. Jonas kom hem från jobbet och la sig och vila på en gång. levi sov redan och Noel gäspade så jag gick och la honom i sängen och han somnade på 2 röda. Jahopp då var man ensam vaken för en stund. Okej Jonas vilade inte särskilt länge men i alla fall.

Idag har jag fått reda på något helt underbart! En sten har släppt från mitt hjärta! Kan inte avslöja ännu men inom ett par dagar ska jag nog kunna skriva ut de. =) hihi Det känns så fantastiskt och jag längtar verkligen.


När Levi vaknade åkte vi till Stinsen. Bara jag och Levi! Vi behövde komma bort från sjuklingarna hemma. Levi har en förmåga att charma alla vi möter och alla stannar och vill prata med honom eller vinka till honom. Han är för go min lilla charmör. Imorgon blir det till att kurera Noel igen och hoppas att han får vara feberfri. Det blir ingen förskola för honom denna vecka.



Noel (snart 2 år) och Levi (4 månader)

Kommentarer
Postat av: Josephine- Mamma till Elika & Nick

Söta pojkar!! Förstår att du är glad :-) Mysigt att bara åka iväg ni 2... Vi saknar er oxå, nu var det för längesen igen... Blir galen på alla sjukdomar. Kramar

2010-03-17 @ 11:19:20
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0