Finbesök

Publicerat: 2010-07-01 Kl: 23:01:10 | I kategori: Allmänt


Idag har vi haft finbesök!
Malin och Leia kom förbi och lekte med oss idag! Jag lagade köttfärspaj och barnen åt korv, makaroner och majs. Det gick verkligen hem hos dom. Noel cyklade på vår stengång medan Levi och Leia lekte med alla leksakerna i leksakslådan. Jag och Malin satt och pratade en massa och hade trevligt! Det gör vi om snart!

När vårt besök hade gått så hade båda mina barn somnat. Levi hade jag lagt i sängen och Noel låg och tittade på en film. Hittade honom sovande sittandes lutad mot en kudde. Hna var lite små trött tror jag!

När Jonas kom hem sov barnen fortfarande. Jag la mig bredvid Noel en stund och slumrade visst till själv också!
Skönt de ibland. Vi åt middag och åkte en sväng till Kista Galleria och strosade runt. Barnen fick leka i nya Kids Courten. Ni har väl inte missat den nybyggda lekavdelningen mellan affärerna inne i Kids Courten?!

Imorgon är det Dop som står på programmet och sen väntar helgen och början av nästa vecka med en hel drös med kalas som vi ska på! Fullspäckad helg har vi att se fram emot! Sen på onsdag så drar vi till Kolmården! Längtar verkligen massor! Eller vad säger ni tjejer!



I brist på andra bilder så lägger jag in en bild på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0