Tisdag.

Publicerat: 2010-01-12 Kl: 11:13:42 | I kategori: Syskon


Idag är det tisdag. Ja det visste ni väl redan. Noel ville inte sova igår heller. Jag somnade inne i hans säng och vaknade kl 1. Då sov han redan så jag gick in och la mig men hade då själv svårt att sova. Jonas sov då redan sen några timmar tillbaka eftersom han ska upp och jobba. Mycket som man tänker och funderar på som gör att det inte går att sova. Måste lära mig att släppa på alla tankar. Hur lätt är de då?!

Både Noel och Levi vaknade vid 7 imorse. Kladdiga och klibbiga i ögonen så det var bara att börja med att badda ögonen och torka rent. Vi myste i sängen en stund innan vi gick upp och åt frukost. Noel ser genast mycket bättre ut i ögonen. På Levi ser dte oxå bättre ut än igår. Så vi får väl se hur dagen ser ut. Levi ligger och sover och Noel myser framför en film.

Drömmer oss bort till solen...

Noel på Ramsö i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0