Klädparty!!!

Publicerat: 2010-01-27 Kl: 16:07:45 | I kategori: Tips!


Onsdagen den 17 februari kl 11.30

kommer jag ha ett MyKidoo klädparty hemma hos mig!

Kläderna är otroligt färgglada med bra kvalité.
Jag träffade en säljare på Underbarabarn Mässan i höstas
och har nu bokat in ett klädparty!

Absolut inget köptvång.
Man får ha barnen med sig och jag kommer bjuda på lite fika
Om du beställer något kan du välja mellan 14 dagars betalning
eller att dela upp din betalning.
Varorna kommer hem till var och en efter beställning.


Är Du intresserad och vill komma lämnar du en kommentar i detta inlägg
annars mejla mig på [email protected]

Ta gärna med en kompis som skulle vara intresserad!

Från och med den 6 gebruari kommer den nya kollektionen ut på hemsidan
MyKidoo

Kläderna finns på deras hemsida www.mykidoo.se


Kommentarer
Postat av: Josephine, Mamma till Elika & Nick

Klart vi kommer =)

2010-01-27 @ 16:40:54
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag/Vi kommer gärna. Det ska bli spännande.



Kram på er

2010-01-27 @ 17:12:27
Postat av: michelle - mamma till mio!

åhh va roligt :) jag kommer gärna!

2010-01-27 @ 21:15:43
URL: http://miogavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0