Äntligen!

Publicerat: 2010-01-18 Kl: 10:59:13 | I kategori: Noel


Äntligen är vi alla friska och Noel är nu på sin älskade förskola. Han blev så glad när vi kom dit och han fick se alla kompisar och att även Nattis var där!! Hon ska nämligen börja på Noels avdelning och håller på med sin inskolning nu. Det verkar gå bra! Hon skulle visa mig alla saker som fanns där! Noel sprang in till alla kompisrana på en gång. Dom hade fruktstund. Jag passade på att lägga upp alla kläder och blöjor där dom ska vara. Vi ploclade hem allting före jul så att vi kunde börja om på ny kula. Underbart att se hur glad han va av att få komma tillbaka!

Efter vi lämnat av Noel så åkte vi och handlade lite. Tänkte baka bröd i veckan. Eller kanske redan idag vi får se. Just nu så sover Levi en stund. Så jag passar på att skriva här. Tänkte försöka ta mig till IKEA i veckan oxå. Hm... kanske redan idag kanske. På Onsdag i alla fall blir de Öppna förskolan. Ska hem till Jossan med lite flyttkartonger och sånt och hjäpa henne att packa också. Så skönt att vara tillbaka i lite rutiner. Jonas har massor att göra på jobbet. Så vi är alla glada!

Juste jag berättade för personalen på Noels förskola att talet har lossnat. Det första han sprang in och berättade för alla sina kompisar var "Titta jag... Yoda, jättefin" Han har nämligen på sig en tröja som han fick av sin mormor med Yoda på! =)

Idag fyller min moster år! Grattis på Födelsedagen!!!

Nu ska jag försöka klura på i vilken ordning jag ska göra allting denna vecka!

Visst är tröjan fin!
bild lånad från HM


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack! :) Jo nu är man välkommen att lägga designbeställning igen :)

2010-01-18 @ 14:06:17
URL: http://annasara.net
Postat av: Josephine, Mamma till Elika & Nick

Cool tröja =) Skönt att ni alla är friska. Kramar

2010-01-18 @ 14:31:58
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Tess

Kul att se er idag efter så lång tid!!!

Vi får se till att träffas nu när barnen e friska.

Kram på er

2010-01-18 @ 17:23:33
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

Åh va fiN! Noel är bara för underbar!

ÅH Varför ringde du inte!?

Hittade du något fint?? Kramar

2010-01-18 @ 19:19:41
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0