9 månader

Publicerat: 2010-01-12 Kl: 13:44:36 | I kategori: Levi


Jag har helt glömt att skriva att Levi blev ju 9 månader på annandagen den 26 december. Det är ju ett tag sen och snart blir han ju 10 månader. Tiden går fort och vips så är han 1 år och springer omkring. Min lillplutt!
Vi var ner till BVC för att väga honom den 4 januari eftersom BVC har stängt under julen för vanlig vägning. självklart får nyfödda bebisar och annat akutfall komma. Så vi väntade tills dom öppna igen.

Nu väger han 10,4kg och är 74,5cm lång.

Han går snabbt runt möbler, klättrar upp för trappan (när vi går bakom såklart)
"snackar" hela tiden på sitt sätt, Tok skrattar så fort han får syn på Noel.
Världens goaste lilla kille som oftast alltid är glad!
(Men han har ett hett temperament)
Levi


Levi 9 månader
hos farmor och farfar

Kommentarer
Postat av: Josephine, Mamma till Elika & Nick

Stora killen =)Hoppas att han blir bättre i ögonen snart. Kram

2010-01-12 @ 14:30:49
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Leia

Ja de är den jag tittat på mest, den är ju typ som den jag har nu fast mindre =)

de kommer nog bli en sån till sommaren när hon har börjat sitta framåtvänd!



kram på er!!

2010-01-13 @ 19:40:43
URL: http://leiaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0