Snart så.

Publicerat: 2010-02-22 Kl: 20:58:13 | I kategori: Levi


Efter Noel kom hem från förskolan idag har vi varit inne och lekt och busat.
Han och Levi har stått i Noels kök och lagat mat till mig.
Levi tröttnade och började klättre i Noels säng.
Då passade jag och Noel på att bygga ett garage med hans duplo.
Det blev plats för många bilar och tanka fick dom också göra, hihi!

 

Jonas har varit duktig och skottat ner all snö från vårt garagetak nu på eftermiddagen. Så nu behöver vi inte riskera att taket faller in där. Däremot var det så pass mycket snö där uppe att all snö ligger i våran gång ut til vägen så han är fortfarande ute och skottar bort all kubikmeter snö. Men vad gör man inte för en god gärning.


Vi har haft min pappa på besök ikväll, alltid lika trevligt.
Noel åkte runt på sin motorcykel och Levi sprang i gåstolen och dom hade så roligt nr morfar kom. Nästa gång lovar jag att ha kaffe hemma till dig pappa! Innan pappa skulle gå så ställde jag Levi framför honom. Han stod länge och stadigt innan han tillslut tog ett steg till morfar. Vi jublade och ställde upp honom igen och ytterligare 2 steg efter varandra kom! Nu börjar det närma sig! Levi står länge utan stöd och kan resa sig från golvet utan stöd. Längtar tills han börjar gå på riktigt! på fredag blir han 11 månader min plutt!

 

 

Levi


Levi hemma hos Jossan i fredags.
Ni skymtar Noel i bakgrunden i Elikas nya rosa tofflor från Vincent Shoe store som dom fick påköpet!
Noel gillade dom skarpt!

 

 


Testade lite brushes i photoshop. Blev en ganska cool bild!


Kommentarer
Postat av: Josephine- Mamma till Elika & Nick

Åh vad skoj =) Snart så släpper det för lillen :-)

2010-02-22 @ 21:06:34
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Margareta Rosén

Hej på ER vilken fin blogg du gjort. Härliga bilder.

Ska du börja och Idrotta nu???? Eller gäller det pojkarna? Snart springer Levi omkring. Kram farmor

2010-02-23 @ 10:18:26
Postat av: Mickan- Mamma till Noel och Levi

Hej farmor!

Tack så mycket!

Nej det gäller inget av de. Utan jag ska vara tränare åt andra barn i friidrott på söndagar. Det ska bli superkul!

Snart springer han min lilla Levi

Kram

2010-02-23 @ 11:57:18
URL: http://mickaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0