Friidrott och IKEA!

Publicerat: 2010-02-28 Kl: 08:54:57 | I kategori: Vardag


Godmorgon allihopa!

Det känns otroligt konstigt att vakna till ett helt tyst hem. Jag saknar Noels små tassande steg in till oss på morgonen och Levis glada ansikte när man kommer in till honom och han står upp i spjälsängen, för att inte glömma så saknar jag att somna i Jonas armar för att sedan vakna och han ligger där bredvid! Det har gått jättebra hos farmor och farfar vet jag i alla fall och det känns skönt!

Snart är det tajm att göra sig iordning. Klockan 11 står de friidrott på schemat och efter de hem snabbt och byta om för då kommer Michelle och Gabriel och hämtar upp mig. Därefter plockar vi upp Tess och styr bilen mot IKEA. Michelle har IKEA-abstinens.. hihi! Inga barn kommer att följa med nu heller. Jonas hämtar upp våra barn på eftermiddagen så vi kanske kommer hem samtidigt.

Grattis Malin på födelsedagen idag!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0