Bloggledigt eller bloggslut!

Publicerat: 2010-08-03 Kl: 22:04:05 | I kategori: Om oss! Frågor och svar!


Ja det är frågan. Jag har gått länge och funderat om dte är dags för ett avslut för denna blogg. Eller en lösenordsskyddad blogg eller helt enkelt fortsätta men mycket mindre privat. En annan idé är att fortsätta blogga på samma sätt som tidigare med mindre krav på uppdatering varje dag. Jag tycker om att blogga men jag vill blogga kravlöst. Mitt beslut får ännu vara osagt men ni läsare som fortfarande kikar in varje dag. Lämna gärna en kommentar och säg vad ni tycker.

Sommaren har varit underbar! Mycket sol och bad och medelhavsvärme. Den värmen har på gott och ont försvunnit. Det var härligt när dne var här men svårt att sova på nätterna. Svårt att få vädring i hemmet. Vi har gjort en del resor och äventyr som jag länge kommer att minnas. Vi har spenderat mycket tid med familj, släkt, vänner och bekanta!

På måndag är det slut
på mamma ledigheten och jag börjar jobba igen efter att jag varit hemma med både mina barn! Jag värderar min tid som mammaledig väldigt högt! Alla mina vänner jag träffat under den här tiden som jag mot all förmodan aldrig hade stött på tidigare! Vi blir bara fler och fler och barnen blir både fler och äldre! Tack för att ni finns och förgyller våra dagar tillsammans. Samtidigt som jag kommer sakna mammaledigheten så ser jag otroligt mycket fram emot att få börja jobba igen! Jag vet att även fast vi jobbar nästan allihopa så kommer vi fortfarande att ses och umgås och hitta på äventyr precis som innan! :) Okej kanske inte Precis som innan men vi ska ta oss tid i alla fall!

Stor kram från oss alla!


Levi och Noel i sina fina T-shirts från Kolmården


Kommentarer
Postat av: Malin

jag vill läsa! Kikar in varje dag! Tycker du skriver så bra, och alla bilderna! FORTSÄTT!!=) Kram Malin

2010-08-04 @ 09:40:13
URL: http://amandahampus.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Oj, vad Levi är lik sin pappa på den bilden. =)

Noel kanske är mer lik dig eller?

Jag kikar in varje dag för att se om du har uppdaterat så jag fortsätter gärna att följa din blogg.

2010-08-05 @ 10:25:34
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

Älskade vän! Tack för en underbar dag! jag vill också läsa! Kramar till dig och dina fina lintottar!

2010-08-05 @ 20:49:08
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Josephine- Mamma till Elika & Nick

Nej du får inte sluta blogga men självklart ska du inte känna krav om att du måste blogga varje dag! Gör som du känner blir äst för dig!!! Kramar

2010-08-06 @ 09:56:55
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: lillasyster Erica

jag tycker inte att du ska sluta blogga men du behöver inte skriva varje dag för det är inget måste. jag gillar din blogg med alla bilder och inlägg ! älskar dig syster min <3

2010-08-08 @ 13:20:11
Postat av: Farmor Karin

Hej! Vi är så glada Kåre och jag att få deltagit och delat era öden i ur och skur samt i moll och dur, tack vare att du bjudit på väldigt trevligt skrivande, men jag förstår innerligt väl om du gör en förändring. Du kommer ju att jobba och tiden räcker inte till allt. Kanske kan det bli någon sorts månadsblänkare?? Vi är i vart fall så tacksamma för det som varit. Kramar från oss genom Karin!!

2010-08-08 @ 23:20:07
Postat av: Margareta Rosén

Det är trevligt med din blogg. Då för jag lite bilder på pojkarna, och får veta lite vad som händer ER. Skriv lite när du känner för det, nu när du börjat arbeta. Kram Farmor-Maggan

2010-08-10 @ 10:11:28
Postat av: Maria Rehn

Hej Mickan



Klart du ska blogga jag följer din blogg dagligen men kommenterar nästan aldrig.. Men du skriv grymt bra och jag fortsätter gärna följa dig och din fina familj. Kram Maria

2010-08-13 @ 00:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0