Långfredag och underbar långpromenad

Publicerat: 2010-04-02 Kl: 16:24:34 | I kategori: Våra Äventyr!


Imorse fick jag verkligen sova ut. Levi var lite krånglig inatt. Vaknade vid 3 och behövde byta blöja och sängkläder sen ville han inte somna om. Jonas var vaken med honom tills han tillslut somnade. Jag kände att jag behövde sova efter en vecka med lite sömn. Helt förstörd var jag. Så Tack min älskade för att du tog Levi inatt och båda barnen imorse!

När jag vaknade såg jag hur fint väder dte var ute. Riktig vårsolväder! Så vi gjorde oss iordning och gav oss ut på en riktig långpromenad längs vattnet. Vi stannade till vid lekplatsen där så Noel fick leka och springa av sig. Han orkade inte gå hela vägen men han började att gå med oss. Levi sov hela promenaden. Vi var ute i 1½ timme och bara gick och lekte såklart!  Så skönt. Sen fick vi fika gäster min mamma och hennes kille kom över och fikade. Vi bjöd på bullar och Noels chokladbollar som vi bakade igår jag och Noel. Sen kom även min farmor och hennes sambo förbi med små söta påskägg till barnen! Festis och vindruvor och en fin påskblomma till oss! Tack så mycket!

Så himla fin bild jag tog på Noel idag när han lekte ute på lekplatsen nere vid Norrviken

 

Jonas och Levi på altanen hemma
Hur fina är dom inte



Barnen sover nu och vi tar det lugnt. Ikväll vet jag inte vad som händer. Det återstår att se!


Lääängtar tills våren är här på riktigt! När vi var ute och gick pratade vi massor om resan i Juni! Snacka om att vi längtar dit! 62 dagar kvar!



Noel igår när han rullade sina chokladbollar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0