Kalasdag!

Publicerat: 2010-04-09 Kl: 13:54:57 | I kategori: Vardag


Idag var vi inbjudna till Colins 1-årskalas. Han fyller 1 år på söndag och skulle ha kalas för alla kompisar idag. Men eftersom Noel inte mådde helt bra igår får vi stanna hemma. Hoppas ni alla har riktigt mysigt och roligt på kalaset! Vi hade gärna varit där!

Noel har mått helt bra idag och ingen annan har blivit sjuk så jag vet inte om det var magsjuka eller inte. Noel har fått behålla all mat och inte spytt mer sen igår morse. hm... klurigt det där. Han äter och mår hur bra som helst i magen. Igår ringde min farfar och frågade om han fick komma över och kika på huset och fira en viss liten Levi. Han verkade inte skrämmas av att Noel troligen är magsjuk så dom får gärna komma över. Idag är det nämligen begravning för mina kusiners mormor som dog för några veckor sedan. Vi tänker på er alla som idag är på begravning!


Levi sover middag och Noel lägger pussel. Han går omkring med hörselskydd på sig. Fråga mig inte varför men han tog på sig dom!


Colin som blir 1 år på söndag!!!
Stort Grattis i förskott önskar hela familjen Rosén/Bagge/Sjöström


Kommentarer
Postat av: Tess

Tack tack önskar en superglad snart 1 åring.

Vi saknade er verkligen!!!Kram på er i massor!!

2010-04-09 @ 19:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0