Öppna Förskolan

Publicerat: 2009-09-06 Kl: 00:30:13 | I kategori: Levi


Fredag innebär Ledigt för Noel från förskolan. Så idag hade vi bestämt att åka ner till öppna förskolan och träffa Jossan och hennes barn, Mia med sin fina bebismage och hennes son Kevin och Tess och hennes barn!
Noel började leka och springa runt på en gång. Levi satt och "pratade" med Nick till en början. hihi Efter det var det dags för sång och det är alltid lika mysigt. Sedan ringde Linda mamma till Meja och frågade om det var öppet för bebisar oxå! På fredagar är det nämligen  öppet för 0-5år! Så hon skulle även få med sig Michelle och Mio ner.
Vi lekte vidare där nere. Medan jag ammade Levi som blev hungrig gick Noel in i målarrummet. När levi ätit färdigt somnade han och jag la ner honom i en liten "myspöl" gick sedan för att kika vad Noel gjorde. Då satt han där snällt och fint och höll på med playdoh. Han hade även på börjat ett halsband och trätt på pärlor alldeles själv! Då blir man glad att han är så duktig.
Vi fortsatte att pyssla ett tag till medan Levi sov. Josan och gänget gick förr att äta lunch. Jag och Noel stannade kvar och åt köttfärspaj som jag tagit med mig. Levi hade ju redan ätit. Michelle och Mio och Lindaoch Meja kom ner. Så vi ät färdigt och sedan satt vi och pratade där tills dom stängde. Pratet fortsatte sedan över en fika! Mycket trevligt! Det måste vi göra om snart!!


Levi ligger och sover i "myspölen" på öppna förskolan, hihi.
Fast det är i tisdags. Han tycker om att sova där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0