Gröna dagar

Publicerat: 2009-09-03 Kl: 10:46:11 | I kategori: Allmänt


I veckan har jag insett att våra barn inte har såmycket kläder. Till mitt nöje har jag shoppat en del kläder till dom. Levi fick lite kläder från Lindex och Noel fick kläder ifrån Hm. När Noel hade kalas fick han en jättefin marinblå college tröja av min mormor. Perfekt för honom att ha utomhus just nu när man inte riktigt vet vad man ska klä barnen i. Så jag köpte en till college tröja fast denna blev grön med matchande t-shirt!!! Så snygga våra barn blir. Ska se om jag hinner ta kort på kläderna innan jag glömmer bort de.

Noel på väg hem från Förskolan
i den marinblå college tröjan!


Ni kan även skymta dom nyinköpta gympaskorna från Stadium!

Idag har vi lämnat Noel på förskolan. Han sprang inoch började leka med alla kompisarna. Dom lekte hela gänget på den blå samlingsmattan och Noel var inte sen att hoppa in i leken tillsammans med dem. Han såg så lycklig ut när han ville att jag skulle titta på honom. Det stod ävenpå tavlan i hallen att dom haft ett fall av vattkoppor på avdelningen bredvid. Så vi får se om någon mer blir smittad.

Efter att jag och Levi lämnat av brorsan på förskolan åkte vi hem. Levi somnade på en gång. Idag ska vi äta lunch med en av mina bästa vänner och hennes dotter sedan ska vi gå till Öppna förskolan och leka där. Vi hinner vara med på sången innan det är dags att hämta hem Noel. När Jonas kommer hem ska vi åka in till Djurgårn och gå på gröna lund tillsammans med pappa och systrarna och några vänner till. =) Längtar! 



På väg till förskolan!

Kommentarer
Postat av: Josephine, Mamma till Elika & Nick

Fin han är i tröjan =) Jag har inhandlat en lila sån till Elika :-) Alltid lika skoj att shoppa barnkläder ;-)

2009-09-03 @ 10:54:20
URL: http://www.wwwmammatillelika.blogg.sew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0