Snöflingor faller

Publicerat: 2009-10-13 Kl: 08:16:03 | I kategori: Allmänt


Imorse när vi klev upp tittade vi ut genom fönstret för att se va det var för väder, som vi gör varje morgon och pratar om det. Snöflingor!?! Vaah?! Jag måste tittat fel tänkte jag först. Men mycket riktigt så var det ju snöflingor som föll ner på marken. Åh det är ju helt underbart! Även fast snön inte riktigt fastnar på marken än så börjar vi sakta närma oss vintern (ihopp om mycket snö) och julen! Längtar efter att få fira första julen här i vårt hus! "Nu har vi jul här i vårt hus"-hihi tycker att den sången börjar få en riktig mening nu.


Brorsorna leker på öppna förskolan i fredags

Nog om snön för innan dagen är slut är den ju borta igen. Strax ska vi börja promenera till förskolan och lämna Noel. (Kanske ta med overallen.) Sedan ska vi möta upp Michelle och Mio och ta en promenad ner till sats och träna som vi brukar göra varje tisdag förmiddag. Får väl se hur stilla Levi är dnena gång. Han kryoper inte riktigt än men är på god väg.


Elika och Noel i fredags. Dom åker rutschkana tillsammans.


Ikväll är det även dags för mitt årliga Tupperware-Party. Ja jag tror visst att det börjar bli tradition. För andra året i rad detta år. Förra året i oktober hade jag ett tupperware-party i lägenheten. Jag längtar jättemycket till ikväll ska bli så kul och så många som kommer. Många fler än jag trodde från början. Hoppas vi får plats. Juste vi bor ju i hus nu ska väl inte vara några problem.

Nej nu vill Noel ha lite uppmärksamhet. dags att ta och läsa lite om halvan och bärgningsbilen innan vi går till förskolan! Imorgon har Noel maskerad. Någon som vill gissa på vad Noel ska klä ut sig till?



Levi efter Mejas dop i söndags

Kommentarer
Postat av: Josephine, Mamma till Elika & Nick

helt klart en bra tradition :-) Längtar tills i kväll. Jag har en "liten" aning om vad han ska vara ;-) Syns i kväll // Kram

2009-10-13 @ 14:51:51
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vad fina bilder..som vanligt. Har svårt att gissa vad Noel ska vara, ett djur kanske? Kul att få se bilder sedan. Kram Farmor

2009-10-13 @ 22:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0