Sats Baby

Publicerat: 2009-10-06 Kl: 11:55:31 | I kategori: Våra Äventyr!


Vaknade imorse va att Noel kom in och vill ligga och mysa en stund innan det var dags för frukost. Levi sov länge idag så han hann inte få någon gröt innan det var dags att åka och lämna Noel på förskolan. Dom var redan i färd med att gå ut och leka! Tycker att det är så himla bra att dom är ute så mycket på dagarna!!! Stort Plus!
Levi och jag åkte till Ica för att handla blöjor och barnmat. Frukost fick han i bilen, en grötburk från Semper, innan vi åkte vidare mot Sats! Det är nämnligen tisdag för er som inte märkt de och det betyder Sats Baby för vår del! Så skönt att börja dagen med lite träning.


Sats Baby är för er som inte hört talas om det förut, träning för oss mammor efter graviditeten och förlossningen. Man koncentrerar sig extra mycket på bäckenbotten och "komma-igång-träning" Bebisarna får vara med tills dom börja krypa iväg. För vår del så har inte Levi börjat krypa än men det är på god väg. Senaste han börjat med är att från sittande så kryper han över och ställer sig i krypställning, gungar, för att att sedan lägga sig på mage och dra sig framåt.



En glad Levi hemma hos kusinen i lördags!


Nej nu blir det duschen sedan ska vi iväg på lite ärenden och sedan hämta hem Noel!
Hoppas jag hittar det jag har tänkt!

Trevlig tisdag på er!

Kommentarer
Postat av: michelle

gaah missade träningen idag, hade ingen bil så jag kunde inte komma dit :( gick det bra?

2009-10-06 @ 12:18:04
URL: http://miogavric.blogg.se/
Postat av: joline

ah jag var oxå på sats baby engång, fy vad det var jobbigt =P

du vet väl att jag jobbar på sats?=)

brukar träna i väsby med,har du testat barnpassningen någongång? skulle va kul att ha nån att träna med är så tråkigt att gå dit själv...

kram

2009-10-10 @ 09:39:20
URL: http://mamiij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0