Vad ska man ha för Rubrik idag då...

Publicerat: 2009-11-26 Kl: 10:21:58 | I kategori: Vardag


Jaha hur mår armen idag då? Jo det ska ni veta jag känner knappt någonting. Kände mer igårkväll innan jag skulle gå och lägga mig och medan jag sov. Men imorse när jag vaknade så var jag bara lite öm i armen. Känns skönt! Hoppas jag får bra svar ifrån BVC idag om vaccineringen för mina små pluttar. Ge mig tips och råd om vad ni tycker?

Noel är på förskolan. Jag berättade där om Noels oroliga natt så att dom skulle veta ifall dte skulle hända på vilan oxå. Inge roligt att se sin älskade son så ledsen och skrämd. :( Han verkade må bra imorse. Låg och myste med Levi och gosade tillsammans. Sötare syskon finns inte! Pigg och glad som vanligt. Lite kinkig med frukosten men det kan han vara alla dagar på året så det är inge konstigt. Dom skulle gå ut på en gång när vi kom.

Idag ska vi åka till Stinsen och kika runt lite. Missade precis lunch med min älskade :-( Hade varit mysigt att få äta tillsammans. Men han var redan framme och så snabbt som dom äter hinner jag ju inte ens dit innan dom ätit färdigt även om jag är klar nu. Jaja. Vi ska i alla fall till Stinsen får köpa nåt att äta där och kika på lite julpynt och lite julklappar. Hämtar Noel vid 14 sen blir det vaccinering. Ikväll blir det Tomtenatta i Väsby centrum med Martin Stenmark!

Ha en toppendag


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag håller med om att du ska vaccinera dom. Det ska jag, men jag antar att du redan vet det haha´.

Ha en underbar dag.

2009-11-26 @ 11:02:25
Postat av: Therese Stolt mamma till 2 små killar

Jag ska Vaccinera minasmå troll, anser de är de bästa för dom..

2009-11-26 @ 12:28:26
URL: http://stoltmammatherese.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har vaccinerat mina barn 5 och 2 år gamla. Tycker inte att det finns nåt annat alternativ. Biverkningarna av vaccinationen är inget mot vad svinis kan ge. Ett tips om man är orolig för biverkningarna är att gå in på fass och läsa lite om biverkningar på övriga vaccinationer som vi utan att blinka ger våra barn på bvc. Typ stelkramp, difteri mm. Ger precis samma biverkningar som denna för svinis. Trist att media har hausat upp det här så mycket.

Ha det gott!

//Anna

2009-11-26 @ 13:09:54
Postat av: Tant Ulrika

Ny dundertävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_26.html



..med både presentkort & "julpaket" i potten =)

2009-11-26 @ 16:03:19
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0