Träning!

Publicerat: 2009-11-22 Kl: 22:45:16 | I kategori: Tips!


Snart har jag fyllt mitt "träna-2-gånger-i-veckan-pass" Har endast EN vecka kvar och det betyder då att jag tränat 2 gånger i evckan i 12 veckor. Känns riktigt skönt att jag kommit igång med träningen. För er som inte känner mig så älskar jag att träna. har gjort det i hela mitt liv. Började med gymnastik sedan blev det trampolin och DMT när jag var 15 år började jag med friidrott! Men sedan jag blev gravid hösten/vintern 2006 så har jag inte tränat så flitigt som jag borde. Känns extra skönt att jag nu har en massa träningskompisar!!! Klockan 11 idag träffades vi på Sats, jag Michelle, Tess och Malin, vi körde BodyPump. Var helt slut i speciellt armarna efteråt men hela kroppen fick sig en genomkörning av alla musklerna. På tisdag är det dags att träna igen tjejer! Så skönt!

Det känns extra bra att komma igång med träningen efter 2 graviditeter som gjort sitt med kroppen. Eftersom vi inte
planerar fler barn så är det skönt att ha komma igång och hitta tillbaka till sig själv!

Jonas har oxå kommit igång med träningen. Vi peppar varandra och är riktigt duktiga på att komma iväg.


Stort Tack till mina underbara vänner som gör det extra roligt att träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0