Dåligt

Publicerat: 2009-11-02 Kl: 10:10:04 | I kategori: Vardag


Sorry fär dålig uppdatering men jag har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn sen vi kom hem. Vi har haft fullt upp hela tiden. I lördags var både jag och Jonas iväg och tränade i olika omgångar. Fixade och donade med tvätt och fix hemma. På kvällen åkte vi till pappa och åt middag och spelade kort. I går städade vi hemma och gjorde fint. min moster kom över och hämtade Tupperware grejerna som min mamma tog emot medan jag var i Sundsvall så dessa finns att hämta för er som har beställt. Vid 14-tiden kom barnens faster och kusin hit och kikade på vårt hus och barnen fick leka. Dom leker verkligen bra och dom leker tillsammans vilket är roligt att se. Jag gjorde pannkakor till oss alla och sedan blev det fingermålning och bad! Så söta kusiner!!!

Idag är Noel på förskolan för förstan gången på en vecka. Det gick bra att lämna och han tyckte det skulle bli jättekul att vara tillbaka på förskolan bland alla kompisarna. Dom hade haft 3 fall av vattkoppor i förra veckan och det lär bli fler trodde dom. Idag ska jag åka ner med Levi till BVC för 7 månaders vikten! Juste glömt att skriva att Levis tand nummer 7 och 8 har tittat fram!

Uppdatering om sista dagarna i Sundsvall kommer...

Kommentarer
Postat av: Tess

Skön helg. Det har vi med haft. Måste uppdatera:-)

Kommer förbi nån dag:-)Vet inte när än.

2009-11-02 @ 12:15:54
URL: http://www.tessliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0