Nova Star Hjärta Molo

Publicerat: 2009-05-18 Kl: 23:01:37 | I kategori: Allmänt


Efter middagen packade vi ihop för att ta en promenad och hämta ut ett paket. Promenaden ställdes in, vi satte oss i bilen eftersom det började regna igen. Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Det var precis vårt bekymmer, i alla fall kläder till vagnen. Jag har ännu inte lyckats klura ut på egen hand hur man tar på regnskyddet... Någon smart och logisk person får allt ta och hjälpa mig någon dag!

Hämtat ut paketet har vi i alla fall gjort och på bilden nedan ser ni vad som hanns i.


Noel testar nya kläderna.
Han tyckte inte om lappen som satt på tröjan därav den missnöjda minen.



Hood grön, Molo
Harem byxor, Nova Star


Allt inköpt på Mysgrodan
Otroligt snabb leverans måste jag säga! Tack för det!



Kläderna såg jag hos Tumadre och blev genast förälskad! Det är första gången jag beställer kläder och har länge velat göra det men tyckt att det varit "onödigt" att köpa dyra kläder när dom ändå växer ur kläderna så fort. Men nu har Noel haft samma storlek sen han fyllde 1 år. Köpte i och för sig en storlek större. Men den storleken kan han nog ha väldigt länge. Sedan tar lillebror över kläderna!

Kommentarer
Postat av: nikita

hej , ja vet inte riktigt hur mkt de skiljer i dem ljusa nova star jeansen .. dem ja beställde i 92 var en annan modell så de kan ju va olika..

2009-05-19 @ 02:10:58
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Så snygg han blev =) Nu fattas bara den andra saken som vi båda vill ha ;-)

2009-05-19 @ 07:07:26
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: JOLINE

dom är ju så fina =) praktiskt att lillebror kan ha dem sen, då gör det ju inget att de är lite dyrare.

måste ha dem där byxorna till båda mina barn !!! dom e så snygga =)

2009-05-19 @ 10:06:47
URL: http://mamiij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0