Morgonfika

Publicerat: 2009-05-18 Kl: 16:39:00 | I kategori: Allmänt


Nu är Jonas i Malmö och jobbar. Jag är själv hemma med barnen och det går hur bra som helst! Mina underbara barn är så duktiga och snälla och busiga och ja allt små barn och bebisar kan vara :-) Vi saknar ju självklart Jonas hur mycket som helst! Jag vet nog att du läser det här min älskling! Vi saknar dig massor!

Imorse när vi vaknade tog jag och Noel en dusch innan vi gick iväg till dagis kl 8. Det var lika jobbigt idag att lämna men han fick komma till sin favoritfröken där. Så det gick bra ! När jag och Levi kom hem hade vi fått finbesök i form av Jossan. Vi fikade, drack kaffe och åt tårta (som blev över från i lördags) Pratade en massa. Jag råkade sedan visa Jossan en sak som ingen av glömmer. Vi blev båda förälskade på en gång! hihi eller hur!?! Efter en massa prat skulle Jossan till MVC så vi följde med som sällskap. Kikade sedan i lite affärer innan det var dags att hämta Noel från dagis kl 11.45. Vi gick hem på en gång då jag glömt Noels filt och tur var väl det för himlen öppnade sig och jag som tänkt gå en promenad. Noel fick sova inne i sin säng och Levi sov i liggdelen.

Noel och Levi har myst och lekt på ett täcke på golvet hela eftermiddagen. Dom är så söta ihop. Noel satt bredvid Levi och hans hand nuddade vid Noels fot. Då tog Noel bort foten och skrattade så jag tror att Noel busade med Levi som då "killade-Noels-fötter" haha så sööta mina barn! Pappa och Maddis kom förbi en sväng oxå! Alltid lika trevligt! Nu ska vi äta middag och sedan ta en promenad och hämta ut ett efterlängtat paket! :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken mysig dag :) kul att dt går så bra med grabbarna ihop!



Vårvägen är jättefint, vi kollade på ett hus där förut men det blev himla dyrt :p

2009-05-18 @ 18:38:57
Postat av: josephine *Elikas mamma*

JA man får inte visa sådana saker =)Tack för en trevlig förmiddag :-)

2009-05-18 @ 19:58:34
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: michellee igen!

hej igen!

tänkte bara fråga, har hittat ett till hus på vårvägen nu, dt ligger ute för 2,4 men måste renoveras mycket! tänkte bara fråga om dt kan vara ett relevant pris i förhållande till erat? du behöver inte berätta vad ni betalade om du inte vill, men ville bara kolla om dt verkar dyrt eller billigt i förhållande till husen i närheten?

kramar!

2009-05-18 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0