Hurtiga mamman!

Publicerat: 2009-05-11 Kl: 09:13:00 | I kategori: Allmänt


Här var det dåligt med uppdatering! Sorry för det! Tänkte bara snabbt uppdatera här innan jag ska gå ner till bvc med Levi och väga och mäta! Imorse klev vi upp tidigt. Lämnade Noel på förskolan vid 8 och efter det gick jag och Levi, ombytta och klara, ut på en lång rask prommenad. Ni vet en sån här promenad man bara längtar efter och blir alldeles svettig av. hihi En sån runda har jag varit ute på idag! 3 km på 31 minuter! Inte illa och riktigt svettig blev jag- Så nu är jag nyduschad och ska alldeles strax gå ner till BVC som sagt! Vid 11.45 är det dags att hämta Noel som nu är frisk och tillbaka på dagis. Imorse blev han ledsen när jag lämnade honom, usch vad jobbigt det är att bara gå då! Men jag vet ju att han får roligt efter bara några minuters sittande hos personalen!

Nej nu väntar Levi, jag måste springa. Haha eller inte! Dagens motion har vi redan avprickat!


Mamma och Levi, 6 veckor!

Kommentarer
Postat av: Therese Gravid & Melwins mamma

sötis

2009-05-11 @ 11:29:08
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Du är så duktig! Tack för en lika trevlig dag som alltid :-)

2009-05-11 @ 16:13:19
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Mormor och Morfar (Mikaelas)

Grattis på 22-årsdagen,och många kramar från Mormor o.morfar Zeb

2009-05-13 @ 08:33:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0