Biblioteket!

Publicerat: 2009-05-05 Kl: 15:41:31 | I kategori: Allmänt


Jag och Levi hade en lugn och skön eftermiddag men när klockan närmade sig 11 var det dags att göra sig iordning för att gå och hämta Noel till 11.45. Han satt kvar vid matbordet och höll på att äta upp sin smörgås! Klädde på honom och la ner honom i vagnen och började gå. Efter 2 minuter sov han! Trötter! Gick ner mot centrum för att få mina trosor jag köpte igår avlarmade! När jag skulle sätta på mig dom imorse såg jag att larmet satt kvar på, så dte var bara att knalla ner till centrum. Tjejen i kassan bad så hemskt mycket om ursäkt!

Efter det passade jag på att äta en liten bit innan barnen vaknade! När Noel vaknade så började vi gå hemåt men det började regna så vi gick in på Biblioteket istället! Noel sprang runt och tittade på alla böcker och gungade på gunghästen som fanns där! =) Massa kul saker fanns det! Vi lånade 4 böcker! Det hade slutat regna och bara duggade lite. Innan vi klev in hemma lekte vi en stund ute i lekparken. Men när det började regna mer gick vi in! Noel var trött efter all lek och bokläsning! Nu tittar han på Rorry-Racerbilen! Snart kommer Pappa hem då ska vi hitta på nåt skojj!


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Hihi... Hur kom du ut ur butiken med larmade trosor då??? Haha



Mysigt att gå till biblioteket =)

2009-05-05 @ 15:47:50
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0