Sista besöket... eller?!

Publicerat: 2009-03-25 Kl: 12:33:27 | I kategori: Allmänt


Igår kom min pappa förbi på en fika! Han busade runt med Noel medan jag plockade med en massa i lägenheten. Noel tycker verkligen jättemycket om sin morfar!! Hoppas han snart börjar rop på "moffa" haha! Efter att vi fikat klädde vi på oss. Noel och morfar gick ut för att gunga medan jag ploclade ner det jag var tvungen att ha med mig. Som gravid blir man lätt tankspridd och glömmer massa saker har jag märkt! Sedan promenerade vi ner till centrum där vi mötte upp Jossan och Elika.

Pappa sa hejdå och jag och Jossan kikade i lite affärer innan vi åt lunch på Waynes. Pratade en massa som vanligt! Tack Jossan för att du finns! Hon är så snäll att hon passa Noel medan jag skulle  in till MVC och träffa min Bm (barnmorska). hade ju som jag sagt tidigare hoppas på att ha en bebis innan tisdag så jag skulle "slippa" gå dit med magen igen.
Bm mätte magen och kände huvudets läge. Den ligger fortfarande med huvudet neråt och det ligger lååångt ner! Är fortfarande ruckbart men det var ingen fara sa hon. Hjärtljuden lät oxå bra! Alltid skönt att få veta att bebisen lever och har det bra inne i magen! Vi bokade även en tid i fall bebisen inte vill titta ut! 1 april 2009. Hoppas Hoppas verkligen att detta var mitt sista besök med bebis i magen!

Tack Jossan och Elika för en mycket trevlig dag som alltid!

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Tack själva! Alltid skoj att avra med er :-)

2009-03-25 @ 14:45:20
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Mysigt att luncha..

Härlig dag ni verka haft igår..



Hoppas du fått lillen innan den 1april nu

2009-03-25 @ 19:55:03
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0