BF imorgon

Publicerat: 2009-03-19 Kl: 12:08:59 | I kategori: Allmänt


Idag är det dagen före Bf-dagen! Imorgon är jag alltså beräknad att föda enligt Ultraljudet! Nu är dte ju då såhär att bebisar brukar inte vara punkliga och komma på beställningsdagen ;-) Men jag hoppas ju och tror att bebisen vill titta ut till helgen! Har inga känningar mer än att jag vaknar nu nästan varje natt med bäckensmärtor. Undrar om det kan vara bebisen som tränger längre ner i bäckengången. Kanske till och med bestämt sig för att fixera sig. Än så länge har ju bebisens huvud varit ruckbart!

Idag har jag gått 279 dagar som gravid av 280 dagar! Jag minns som igår när jag testade med graviditetstestet på landet samma dag som vi började våran semester i somras. Det var den 12 juli! Vi höll det hemligt för familjen i 2 veckor (under semestern) innan vi inte kunde hålla oss längre. Tänk att nu är vi ända framme och bara väntar på att bebis nummer 2 vill kika ut till mamma, pappa och Storebror! Och självklart alla andra oxå!



Noel kommer nog att sakna magen mest.
han brukar ligga och vila på min mage!
Bilden tagen i v. 39+0

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Ja, jag tycker oxå det känns som igår jag fick ett sms =) Ni var grymt duktiga som kunde hålla er under hela semestern! Klart att vi oxå väntar på att bebis vill komma ut :-)

2009-03-19 @ 13:30:08
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Angel

åhhh vilken go bild..



vi väntar med spänning för att få se vad det är för liten filur som ska komma ut..



kram på er

2009-03-20 @ 08:48:35
URL: http://angelslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0